neco o crysis 2
Je trochu s podivem, že hra, která má vyjít za nějaké tři týdny dosud neodhalila všechny svoje karty. V případě Crysis 2 je oním dosud neodhaleným trumfem celá verze pro Playstation 3. Sluší se říci, že se o trumf bohužel jedná opravdu jen v uvozovkách. Dlouho byla Playstation obec napjata jak se Crytek při své premiéře popere s nástrahami vývoje pro PS3. Podle posledních informací, které vyplynuly z vůbec prvního kontaktu herních novinářů s PS3 verzí na GDC 2011, se zatím jedná o zklamání. Podle redaktorů IGN má hra problémy s plynulostí a na své multiplatformní kolegy (Xb360, PC) celkově ztrácí co se vizuálních kvalit týče. Framerate prezentované verze byl nízký a často ještě více kolísal k nepěkným hodnotám. Co je nejhorší, propad snímkování zhoršuje odezvu ovládání (zaměřování). Všude se objevují zubaté linie (problém s aliasingem) a obzvláště ošklivě vypadají všechny stíny. Nadějněji je prý zpracováno nasvícení, které díky systému Global iIlumination dokáže vytvořit působivé obrazy paprsků světla kolem pevných objektů a přechodů mezi interiéry a exteriéry. Ozvučení je stejně excelentní jako na jiných verzí.
Crysis 2 ještě není dokončeno a prezentovaná PS3 verze mohla být stará několik týdnů, nebo měsíců. Proto je dost dobře možné, že programátoři Cryteku v současnosti pracují přesčas na optimalizaci, jak je to obvyklé při finálním stádiu vývoje většiny her. Je dobré mít se ale na pozoru. Absence dema (na Xb360 vyšly již dvě) totiž neznačí nic dobrého. Sami si tak budeme moci udělat jasný obrázek až 15. března, kdy by se na PSN měla hratelná ukázka konečně objevit. Je velmi pravděpodobné, že se bude jednat o stejnou multiplayerovou ukázku, která tak "nadchla" redaktory IGN.